سوالات متداول

اگر سوال موردنظرتان را پیدا نکردید با ما در تماس باشید

خیر متاسفانه، امکان خرید حضوری و پرداخت در محل  فراهم نیست.

 

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر میباشد.اما پیشنهاد میشود برای جلوگیری از بروز  مشکلات از طریق ثبت سفارش در سایت اقدام به خرید فرمایید.

 

در صفحه مجوزها و در پایین ترین قسمت وبسایت می توانید نماد اعتماد را بررسی فرمائید. هم چنین می توانید پنل فروشگاه ما را از ترب و ایمالز استعلام بگیرید و نظرات کاربران را در این سایت ها مطالعه فرمائید.

با توجه به اینکه محصولات گارانتی های متفاوتی دارند لطفا شرایط گارانتی را در صفحه محصول بررسی کنید. 

کد مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال می شود این زمان ممکن است از یک تا دو روز کاری به طول بیانجامد. اگر سفارش شما در پروفایل کاربری در حال پردازش است جای نگرانی نیست، لطفا صبور باشید تا کد مرسوله برای شما پیامک شود.

ارسال رایگان اگرچه حس خوشایندی را در خرید ایجاد می کند اما در نظر داشته باشید که در بسیاری از فروشگاه ها قیمت نهایی پرداخت حتی با ارسال رایگان از قیمت موجود در سایت ما بیشتر خواهد شد. ما ترجیح می دهیم به شعور مخاطبمان احترام بگذاریم و قیمت کالا و ارسال را به صورت شفاف و منصفانه در اختیارش بگذاریم.

استعلام کد پستی به صورت آنلاین

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه استعلام کد پستی استفاده از اینترنت است. درگاه خدمات الکترونیک GNAF شرکت ملی پست نوعی کد پستی یاب آنلاین است که پس از مراجعه به آن، با کلیک روی «یافتن کدپستی» که در قسمت بالا سمت چپ صفحه اول قرار گرفته است، می‌توانید جهت دریافت کد پستی منزل یا محل کار اقدام کنید.

 

دریافت کد پستی منزل و محل کار براساس آدرس

وارد وبسایت موتور جستجوی نشانی و کدپستی ایران می شویم. اولین راه، جستجو براساس آدرس است که بایستی در نوار مشخص شده، ابتدا نام شهر یا روستای خود را وارد و از فهرست نمایش داده‌شده انتخاب کنید.

در مرحله بعد نوبت به وارد کردن پلاک و اسم آخرین کوچه یا خیابانی که ملک شما در آن قرار دارد می‌رسد. به طور مثال اگر منزل شما در خیابان امام خمینی – خیابان حسینیه – حسینیه 16 قرار دارد بایستی حسینیه 16 را وارد و در لیست نمایش داده شده انتخاب کنید.

اگر ملک شما آپارتمانی باشد، فهرست تفکیک شده براساس واحدهای آپارتمان نمایش داده شده که می‌توانید کد پستی منزل خود را به راحتی پیدا کنید.

بله، به شما اطمینان می دهیم تمامی محصولات وبسایت اورجینال هستند.

با ورود به پروفایل خودتان در دل استایل در بخش سفارش ها می توانید فاکتور خرید را دریافت کنید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد.

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

وجود مغایرت باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید.

faq section q3rcs3hws7388yyc5boclpeq6c17ozyos3zqhame6g

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.